جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

در شیراز چه خبر است ؟ + عکس

به گزارش منابع خبری درحالیکه عبدالله حسینی طی حکم رسمی وزیر کشور روز دوشنبه به سرپرستی استانداری منصوب شد . اما طی این چند روز با فشارهای زیادی جهت استعفا روبرو شد که با مقاومت وی، کاربجایی رسید که به ادعای وبلاگ حزب الله شیراز مشایی، سرپرست جدید استانداری را احضار می کند که عبدالله حسینی به وی گفته است : " زیر بار استعفا و بله قربان گویی شما نخواهم رفت...
شفاف : سرپرست استانداری  فارس نیامده عزل شد و یک فرد نزدیک به مشایی به عنوان سرپرست این استان منصوب شد . این خبری بود که با واکنش برخی نیروها در شیراز مواجه شده است .

به گزارش منابع خبری درحالیکه عبدالله حسینی طی حکم رسمی وزیر کشور روز دوشنبه به سرپرستی استانداری منصوب شد . اما طی این چند روز با فشارهای زیادی جهت استعفا روبرو شد که با مقاومت وی، کاربجایی رسید که  به ادعای وبلاگ حزب الله شیراز مشایی، سرپرست جدید استانداری را احضار می کند که عبدالله حسینی به وی گفته است : " زیر بار استعفا و بله قربان گویی شما نخواهم رفت، و اگر می خواهید مرا برکنار کنید".

بنا به این گزارش وی به محض بازگشت به شیراز با اینکه وزیر کشور هم مخالفت می کند، با عزل و نصب سفارشی جریان موسوم به انحرافی ، طی یک شب عزل می شود. و بجای وی فرهاد سجادی از مقربان درگاه مشایی به سرپرستی استانداری فارس منصوب می شود.

این عزل و نصب سفارشی با واکنش شدید نماینده محترم ولی فقیه در استان و حزب الله شیراز روبرو شد. تا جاییکه جمعه ساعت 18 بصورت خیلی فوری و با اطلاع رسانی مردمی، بیش از 200نفر ازمردم شیراز جلوی درب استانداری تجمع کردند.

در این تجمع مردمی که با سخنرانی یکی از فعالان عضو ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد شیراز ادامه پیدا کرد، تجمع کنندگان اعلام کردند که نخواهند گذشت این بار یکی از سربازان مکتب ایرانی به ساختمان استانداری راه پیداکند.

تجمع کنندگان در پایان نیز با زدن قفلی به درب های استانداری اعلام کردند که فردا 6صبح در جلوی استانداری تجمع خواهند کرد و نخواهند گذاشت سجادی به استانداری وارد شود.






هیچ نظری موجود نیست: