جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

پاسخ کیهان به پیشنهاد خاتمی:هيچ كس به توبه خائن اعتماد نمي كند

روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود به پیشنهاد دو روز
شریعتمداری؛ سردبیر کیهان
گذشته سید محمد خاتمی در خصوص پایان دادن به اختلاف ها و عفو و بخشش طرفین نسبت به ظلم های وارده پرداخته و نوشت: « يكي از دست اندركاران فتنه سال 88 ضمن شانه خالي كردن از خيانتهاي خود مدعي شد ملت و نظام بايد همديگر را عفو كنند! خاتمي مي گويد: آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد.»
«درباره مغالطه چند لايه خاتمي شايان گفتن است كه اولا جريان برانداز فعال در حوزه ماهواره و اينترنت پيوند وثيقي با مدعيان اصلاح طلبي و فتنه سبز دارد و حمايت آنها از دست اندركاران فتنه قابل انكار نيست به نحوي كه در القاي تقلب و دعوت به اغتشاش و تقابل با قانون اساسي و جمهوريت و اسلاميت نظام، هم پوشاني كاملي با فتنه گران داخلي نشان داد. ثانيا براساس فرمول ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه، جريان فتنه اساسا قرار نبود به سمت حل مسئله و تمكين به قانون و راي مردم برود و به همين دليل هم با بازشماري تصادفي 10 درصد صندوق ها از بنياد مخالفت كرد و سعي در غبارآلود كردن فضا داشت. ثالثا عبارت «ما به قانون اساسي اعتقاد داريم اما وحي منزل نيست» تكيه كلام منافقانه محافل فتنه گر آزادي بوده است و ذاتا ادعاي اعتقاد به قانون اساسي با چاقوكشي و لات بازي خياباني و تلاش براي گره انداختن در مسائل متناقض است. رابعا اگر ظلمي شده كه قطعا شده و ظلم بزرگي هم بوده مشتركا متوجه قاطبه ملت (40 ميليون راي دهنده) و نظام بوده است و امثال خاتمي در اين ميان با فريبكاري نمي توانند ضمن القاي تقابل ميان مردم و حاكميت اسلامي، نقش ميانجي! را بازي كنند حال آن كه متهمان اصلي اين ظلم و خيانت بزرگ هستند.
نكته جالب در اين ميان آن است كه رفتار منافقانه و توام با تذبذب و فرصت طلبي خاتمي، اعتراض جريانهاي رسانه اي حامي فتنه 88 را به دنبال داشته است. آنها با مثال زدن رفتار موسوي و كروبي مي گويند خاتمي به دنبال خيانت به اين دو است.»

«خاتمي با وجود به ميدان فرستادن موسوي و حمايت از وي رفتار ساختارشكنانه وي در سال 88، در جلسات محفلي گفته بود اينها تمام برنامه هاي ما را به هم ريختند و از يك طرف سرمايه اجتماعي ما را به باد دادند و از طرف ديگر نظام را چنان به ما بدگمان كردند كه ديگر امكان بازگشت به حاكميت امكان ناپذير شده است.»
لازم به توضیح است که خاتمی چند روز گذشته در دیدار با ایثارگران گفته بود: « اگر ظلمي شده است كه شده است همه بياييم عفو كنيم و به آينده نگاه كنيم و اگر به نظام و رهبري ظلم شده است به نفع آينده از آن چشم پوشي شود و ملت هم از ظلمي كه بر او و فرزندانش رفته است مي گذرد و آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد. »

2 ديدگاه براي پاسخ کیهان به پیشنهاد خاتمی:هيچ كس به توبه خائن اعتماد نمي كند

ناشناس:
خاتمی 8 سال در برابر ظلم و جنایت لبخند زد و امروز که شیخ شجاع و میرحسین عزیز در بندند به فکر حفظ جایگاه خود است
خاتمی گوشهایت را باز کن ما خائنین و دو دوزه بازان را هرگز نمی بخشیم ما قاتلین ندا و سهراب و … نمی بخشیم
پس یا با ملت باش یا با ظالم
ناشناس:
دمتگرم خاتمی ؟؟
خوب حال سبزکها روگرفتی

هیچ نظری موجود نیست: