جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

سکوت «قهوه تلخ» در سوگ ناصر حجازی

سیامك انصاری با لباس مشكی در مراسم حضور داشت كه به نظر می‌رسید به دلیل سوگواری در غم از دست دادن زنده یاد «ناصر حجازی» است.
دادنا: همدردی اهالی «قهوه تلخ» با مردم در سوگ ناصر حجازی از حواشی مراسم ویژه «قهوه تلخ» بود. 
 
به گزارش فارس؛ از حاشیه‌های مراسم دیروز قرعه‌كشی آپارتمان‌های مجموعه «قهوه تلخ» می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:
*مجریان در ابتدا و آغاز مراسم از حضار خواستند تا برای همدردی با مردم و به یاد و احترام زنده‌یاد ناصر حجازی، بایستند و یك دقیقه سكوت كنند.
*سیامك انصاری با لباس مشكی در مراسم حضور داشت كه به نظر می‌رسید به دلیل سوگواری در غم از دست دادن زنده یاد «ناصر حجازی» است.
*مهران مدیری در حال صحبت بود كه محمدرضا گلزار وارد سالن شد و با ورود او جو آرام سالن به هم خورد، مهران مدیری با دیدن این اوضاع گفت: كسی اصلا گوش نمی‌كند كه چه می‌گویی. محمدجان زودتر بنشین.
* امیرمهدی ژوله زمانی كه روی سن رفت گفت: ما نویسندگان چون دیده نمی‌شویم، من را ببینید تا بروم.
* در بخشی از مراسم، مهران مدیری به پشت میكروفن رفت تا مطلبی بگوید، ولی پس از مدتی مكث گفت: ببخشید یادم رفت و تریبون را ترك كرد.
*برگزاری مسابقه بخشی از مراسم بود و شركت كنندگان باید ادای بازیگران مجموعه «قهوه تلخ» را درمی‌آوردند.
*همسر فرد برنده كه از خوشحالی فریاد می‌كشید، طی سخنانی به مهران مدیری گفت: هر وقت شوهرم كارت‌های قهوه تلخ را پر می‌كرد، من به او می‌گفتم كه الكی و بی‌جهت وقت خودت را هدر می‌دهی و هیچ وقت در این مسابقه برنده نخواهی شد.
*انداختن عكس یادگاری و گرفتن امضاء نیز پایان بخش این مراسم بود.

هیچ نظری موجود نیست: