جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۰, سه‌شنبه

مقاله‌ای که تنها پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار آن لرزه بر تن کودتاگران انداخت!

image اعلامیه ی سبز
به نظر می‌رسد مقاله‌ی تحلیلی-راهبردی «اردشیر امیرارجمند، مشاوری در قامت رهبر» پس از تنها گذشت ۲۴ ساعت از انتشار، نیروهای حکومتی را به جنب و جوش انداخته و غوغای شدیدی در بین آنها بپا کرده است. گویا حاکمان، ترس شدیدی از عملی شدن ایده‌ی پیشنهادی در این مقاله که آقای اردشیر امیرارجمند را به عنوان فردی با صلاحیت و صداقت لازم برای عملی کردن اتحاد فراگیر در جبهه نیروهای مخالف با معرفی وی به عنوان «سخنگوی رسمی شورای هماهنگی راه سبز امید» می‌داند، احساس کرده‌اند.

کیهان که بر همه روشن است که منعکس کننده ی صدای بیت رهبری می باشد، به شدت از پیدا شدن دوباره ی رهبریتی منسجم در بین هواداران جنبش سبز، در هراس است و اکنون که آقای اردشیر امیرارجمند را فردی صادق و تابع خواست اکثریت مردم دریافته است و احتمال مقبولیت ایشان را در بین عامه‌ی مردم بالا دیده، به شدت برای جلوگیری از عملی شدن این طرح به تلاطم افتاده است.

لازم به ذکر است کیهان و به تبعیت از آن، دیگر سایت‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به کودتا به صورت گسترده طی انتشار خبری ویژه در این باب، در مورد خودنویس که همواره بی‌طرف بودن خود را نسبت به مقالات ارسالی توسط اعضا در این مجموعه اعلام داشته است، آورده‌اند: «يكي از اين محافل، سايت خودنويس بود كه در پي انتقادهاي تند از شورا، متقابلاً متهم شد از اطلاعات سپاه پاسداران پول مي گيرد تا ميان اپوزيسيون اختلاف بيندازد. ظاهراً سمبه شورا پر زورتر بود چرا كه سايت وابسته به نيك آهنگ كوثر با ۱۸۰ درجه چرخش، روز گذشته يك تملق نامه و رپرتاژ آگهي كامل را براي اردشير اميرارجمند (از اعضاي آشكار و راه اندازي كننده شورا) منتشر كرد. خودنويس درباره امير ارجمند كه پيوندهايي با برخي سرويس هاي جاسوسي غربي و گروهك منافقين دارد، نوشت: جناب دكتر امير ارجمند مشاوري در قامت رهبر جنبش است. مصاحبه اخير او با تلويزيون رسا، دموكرات گونه و صادقانه بود [!!]»

همچنین لازم به ذکر است که در بخشی از مقاله‌ی منتشر شده‌ی توسط «اعلامیه سبز» آمده: «وجه بارز این مصاحبه رویکرد دموکرات گونه جناب آقای اردشیر امیر ارجمند در انتقاد از خود بود که تقریباً برای اولین بار در یکی از جریانات سیاسی کشورمان با این صراحت دیده می‌شود. این حرکت آقای امیر ارجمند امید را به دل تمامی مبارزان راه آزادی برگرداند. در این مصاحبه علی رغم حفظ هویت سیاسی جریان اصلاح طلب با هوشیاری از هرگونه مرزبندی سیاسی در این مقطع حساس پرهیز می شود و هدف غایی رسیدن به خواست مردم معرفی می گردد و شورای هماهنگی راه سبز امید را  نه به عنوان رهبر جنبش آزادیخواهی، بلکه یکی از جریانات در کنار مردم و دیگر جریانات سیاسی مطرح می‌نماید.»

اعلامیه سبز، ضمن دعوت از خوانندگان گرامی به خواندن این مقاله در سایت خودنویس، تشکر خود را برای حمایت دوستان از این مقاله و بازنشر آن در وبسایت‌های خود و نوشتن تحلیلات و نظرات خود در این باب، اعلام می‌دارد.

هیچ نظری موجود نیست: