جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

مشایی مجوز تأسیس دانشگاه گرفت؛ پذیرش دانشجو بدون کنکور

سحام‌نیوز: شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعطای مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی به اسفندیار رحیم مشایی با عنوان “دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان” موافقت کرد.
به گزارش فارس این دانشگاه که دانشگاه “جامع بین‌المللی ایرانیان” نام دارد مؤسسه‌ای غیردولتی-غیرانتفاعی بوده و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.
پیش از این نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی که انحصار صدور مجوز تأسیس مؤسسات آموزش عالی در استان تهران را در دست دارد، اقدام به صدور مجوز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ابراز برای همسر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم و مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی رفاه برای محسن هاشمی کرده بود.
دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان یک دانشگاه غیردولتی بوده که دوره‌های آموزشی آن به صورت حضوری در تهران برگزار شده و هیچ‌گونه وابستگی به شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور که نهادی دولتی است، ندارد.
به تازگی برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به فرآیند تصمیم‌گیری و رأی‌گیری‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام به استعفا و یا عدم حضور در جلسات آن کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: