جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

گزارش تصویری + متن پیام محمد خاتمی مراسم تولد فخرالسادات محتشمی پور

محمد خاتمی: خدا را سپاسگزاریم که شما نمونه انسان درد آشنا و دلیر و با ایمانید که مسئولیت شناسی راباذوق درهم آمیخته و آزادگی را با هیچ چیز سودا نخواهد کرد.
khatami تحول سبز: سید محمد خاتمی در پیامی تولد فخرالسادات محتشمی پورهمسر سید مصطفی تاج زاده را به وی تبریک گفت. خاتمی در این پیام خطاب به وی آورده است: ” خدا را سپاسگزاریم وسپاس گزارید که شما نمونه انسان بیدار و دردآشنا ودلیر و باایمانید که شعور و مسئولیت شناسی را با ذوق سرشار درهم آمیخته است و آزادگی را با هیچ چیز سودا نخواهد کرد.”
همچنین عصر امروز جمعی از زنان و جوانان اصلاح طلب، خانواده های زندانیان سیاسی و دوستان با حضور سرزده در منزل این زوج سبز، ضمن تبریک تولد فخرالسادات محتشمی پور از تلاشها و پایداری و استقامت وی و همسرش تجلیل کردند و یاد همسر دربندش را گرامی داشتند.
متن کامل پیام سید محمد خاتمی به فخرالسادات محتشمی پور که در اختیار تحول سبز قرار گرفته است در پی می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم
بانوی سرفراز و درد آشنا وروشن بین خانم فخرالسارات محتشمی
هنگامی که دل به در می آید اشک جاری می شود که سخت است، ولی زلالی آن حکایت گر دل دردمندی است که خانه ایمان و عشق است.
دلی پاک است که مالامال از عشق و ایمان باشد. ایمان به خدا و عشق به انسان و درد آن، درد انسانی که برترین افریده حضرت حق است ولی در درازای تاریخ مظلوم بوده است.
رهایی انسان از بند هوس خویش و هوای قدرت جبار آرزوی هر کسی است که انسان و انسانیت را می ستاید.
و مگر نه این که پیامبر بزرگوار آمده است تا بندهای گران درون و بیرون را از دست و پای جان آدمیان بردارد؟
خدا را سپاسگزاریم وسپاس گزارید که شما نمونه انسان بیدار و دردآشنا ودلیر و باایمانید که شعور و مسئولیت شناسی را با ذوق سرشار درهم آمیخته است و آزادگی را با هیچ چیز سودا نخواهد کرد.
سالروز تولدتان مبارک باد!
سید محمد خاتمی


هیچ نظری موجود نیست: