جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

محمد خاتمی، شرافت و آزادگی ناصر حجازی را ستود

در ادامه پیامهای تسلیت شخصیت های سیاسی و مدنی و ورزشی و همچنین حامیان و فعالان جنبش به مناسبت درگذشت ناصر حجازی، قهرمان ملی و مردمی، محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق نیز، با ارسال پیام تسلیتی به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش ایران، شرافت و آزادگیِ حجازی را ستود.
به گزارش تارنمای رسمی محمد خاتمی، وی در پیام تسلیت و همدردی خود به خانواده حجازی، آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمان بلند آوازه ایران عزیز که شرافت و آزادگی و والا منشی را نیز دروازه بانی امین و توانا بود ، به دیدار معشوق و معبود شتافت .
جناب آقای “ناصر حجازی” نامی ماندگار ، نه تنها در عرصه ورزش ایران ، که ساحت جوانمردی و انسانیت نیز هست و یاد او همواره زنده خواهد ماند .
من این مصیبت خسارت بار را به خاندان محترم و شریف حجازی و همه بستگان داغدار و نیز اصحاب ورزش و دوستداران پاکی و نیکی و فضیلت تسلیت عرض می کنم . و از خداوند منان می خواهم که روان بلند او را مشمول رحمت ویژه خود فرماید .
یادش گرامی باد .
سید محمد خاتمی
۳ خرداد ۱۳۹۰
گفتنی است به مناسبت درگذشت ناصر حجازی، جمع زیادی از شخصیت ها و تشکل های اصلاح طلب، این اسطوره ورزشی و اخلاقگرای کشور را تسلیت گفته و ابراز همدردی کردند.
تشکل هایی چون جمعی از جوانان و فعالان دانشجویی اصلاح طلب آذربایجان، شورای هماهنگی راه سبز امید، جوانان جبهه مشارکت، وبلاگ نویسان سبز و … نیز، در همین رابطه از مردم برای شرکت در مراسم تشییع حجازی دعوت نمودند، که این مراسم روز چهارشنبه با برخورد خشونت بار ماموران مواجه شد.

هیچ نظری موجود نیست: