جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

اعتراض پدر یک شهید به سخنان سردار جعفری و بیرون کردن وی از سالن سخنرانی

 براي ديدن تمام خبر بر روي عنوان خبر كليك نماييد
                                                با تشكر جرس نيوز


در پی اعتراض پدر یک شهید به سخنان سردار جعفری در مراسم یادواره دفاع مقدس، محافضان فرمانده سپاه پاسدارن به این پدر شهید حمله کرده و با توهین و بی حرمتی وی را از سالن خارج نمودند.
به گزارش خبرنگار تحول سبز از کرج ، امروز درکرج  مراسم یادواره دفاع مقدس که با حضور صدها نفر از خانواده‌های شهدا و سرداران جنگ تحمیلی برگذار گردید.
بنا به این گزارش، سردار جعفری ، فرمانده سپاه پاسداران که در حال سخنرانی و دفاع از احمدی نژاد ، عمل‌کرد دولت و حمایت از رهبری بود و اینکه وضعیت کشور در بهترین شرایط است، در این هنگام پدر یکی از شهدای جنگ تحمیلی از میان جمعیت برخواسته و به نشانه اعتراض به سخنان وی خطاب به سردار جعفری میگوید : این اراجیف چیست که میگوئید ؟ شما ها پا روی خون شهدا گذاشته اید! جواب نامه همسر شهید باکری را بدهید اگر راست میگوئید ! شما ها اگر راست میگوئید اجازه دهید همین افراد نیز در همین جلسه از مشکلات خود و خواسته‌های خود صحبت کنند .
پس از صحبت‌های اعتراضی این پدر شهید و ملتهب شدن فضای این مراسم ، محافضان سردار جعفری به سوی این پدر شهید حمله کرده و ایشان را از مراسم بیرون نمودند.

هیچ نظری موجود نیست: