جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

امام خمینی در تمام طول عمرشان هرگز به مسجد جمکران نرفتند



سحام نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد رضوی‌یزدی، در گفت‌وگو با سایت جماران در در خصوص دیدگاه امام خمینی و کرامت و فضیلت مسجد جمکران گفت: فضیلت مسجد جمکران تنها به اندازه مسجد محله ماست. به گزارش سحام نیوز، سید محمد رضوی تصریح کرد: امام خمینی در تمام طول عمر با برکتشان هرگز به مسجد جمکران نرفتند.
این عضو مجمع روحانیون مبارز،به آسیب‌شناسی بحث مهدویت و انتظار، اشاره کرد و افزود: متأسفانه بیش از هر زمان دیگر به تقویت احساسات جوانان پرداخته و برای تنها زیارت مسجد جمکران از بودجه‌های دولتی هزینه‌های سنگینی می‌شود.
رضوی‌یزدی تصریح کرد: با اینکه فضیلت مسجد جمکران تنها به اندازه مسجد محله ماست؛ اما بسیاری از مردم کشورمان تحت تأثیر تبلیغات وسیعی که در این زمینه صورت می‌گیرد، در حالی در سطحی وسیع به زیارت این مسجد می‌روند که زیارت حضرت فاطمه معصومه را که ثواب زیارت ایشان به اندازه زیارت حضرت زهرای اطهر است، فراموش می‌کنند؛ لذا امام خمینی در تمام طول عمر با برکتشان هرگز به مسجد جمکران نرفتند.
وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: آنچه امروز در جامعه دینی ما در راستای ترویج مهدویت صورت می‌گیرد، ما را از امام زمان دور کرده و ظهور حضرت را به تأخیر می‌اندازد؛ حال آنکه اولویت در کلام و سیاست حضرت امام خمینی، خدا و حضرت حق بوده که مرتبا توجه مردم را به ذات باری‌تعالی جلب می‌کرد و پس از آن حضرت ولی‌عصر(عج) که او را ولی‌الله و بقیه‌الله و حاکم بر جهان می‌دانست و سعادت و رستگاری جامعه را در حمایت از حکومت جهانی ایشان تعریف می‌کرد.

هیچ نظری موجود نیست: