جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

اتهام کم‌سابقه رضایی به موسوی و کروبی

«تغییر»: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی کم‌سابقه میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز را «نوکر و حمال» آمریکا خواند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی کم‌سابقه میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز را «نوکر و حمال» آمریکا خواند.
آقای رضایی گفته که «در جریان غائله ۲۵ بهمن ماه٬ من تنها کسی بودم که شفاف اعلام کردم اقدامات گروه‌های مخالف دولت و دو کاندیدای دیگر انتخابات به واقع نوکری و حمالی آمریکایی‌ها بود.»
به گزارش دیگربان ، این برای نخستین‌بار است که محسن رضایی به صراحت و بدون آنکه نامی از موسوی و کروبی ببرد٬ به رهبران جنبش سبز چنین اتهامی وارد می‌کند.
محسن رضایی یکی از نامزد‌های معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بود که پس از مدتی از پیگیری شکایت خود صرف‌نظر کرد و به حمایت از علی خامنه‌ای پرداخت.
رضایی یکی از معدود نظامیان سیاستمداری است که در میان محافظه‌کاران هم پایگاهی ندارد، به طوری که از وی با عنوان «سردار بی‌بصیرت» یاد می‌شود.
رضایی در یک‌ سال گذشته بار‌ها از رهبران جنبش سبز به خاطر ایستادگی در مقابل دولت نامشروع احمدی‌نژاد انتقاد کرده است.
محسن رضایی در سال ۱۳۷۸ نامزد نمایندگی مجلس در تهران شد و در فهرست «ائتلاف خط امام و رهبری» قرار داشت، اما موفق به کسب آرای لازم نشد.
او همچنین در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ با شعار انتخاباتی «دولت عشق» حضور یافت، اما دو روز پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد.
رضایی یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری ایران نیز بود. وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که به صحنه وارد شد. رضائی با ایده «دولت ائتلافی» و بصورت مستقل وارد انتخابات شد. وی از بین چهار کاندیدا نفر سوم شد.
محسن رضایی پس از انتخابات به نتایج اعلام شده اعتراض کرد، اما بعد از اعتراض خود منصرف شد.

هیچ نظری موجود نیست: