جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

خودداری سیما از پخش زنده سخنان سید حسن خمینی

صدا و سیما در اقدامی تعجب برانگیز از پخش سخنان یادگار امام راحل خودداری کرد.
به گزارش پایگاه خبری سفیر، طبق سنت‌های سال‌های اخیر در روز ۱۴ خرداد، سیدحسن خمینی به عنوان تولیت مرقد امام راحل پیش از سخنان مقام رهبری دقایقی درباره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین تشکر از حضور مردم در این مراسم سخنرانی می‌کرد.
امسال اما صدا و سیما در اقدامی تعجب برانگیز از پخش سخنان حجت الاسلام سیدحسن خمینی، نوه امام راحل خودداری و تنها به پخش زنده سخنان رهبر انقلاب بسنده کرد.
گفتنی است، ۱۴ خرداد سال گذشته شعارهای سازماندهی شده عده‌ای اندک علیه یادگار امام راحل که مانع از سخنرانی سیدحسن خمینی شد موجب واکنش گسترده علما، مراجع و یاران امام راحل شد.
به نظر می‌رسد با توجه به وقایع شب گذشته که عده‌ای در میانه سخنان احمدی‌نژاد و در پایان سخنان او بر علیه مشایی و برخی از یاران احمدی‌نژاد شعار سردادند، مسئولین صدا و سیما ترجیح دادند سخنان سیدحسن خمینی را پخش نکنند.
تکمیلی
صدا و سیما بعد از آنکه از پخش زنده سخنرانی سیدخمینی خودداری کرد با حدود یک ساعت و نیم تاخیر اقدام به پخش سخنان یادگار امام راحل کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: