جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

رهبر جمهوری اسلامی: تنظیم خانواده بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد

رهبر جمهوری اسلامی: تنظیم خانواده بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد

سحام نیوز: آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی، در سخنان دو روز قبل خود در جمع مسئولین نظام گفت: “من معتقدم که کشور ما با امکاناتى که داریم، میتواند صد و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد.”
به گزارش سحام و به نقل از سایت رهبری، آقای خامنه ای در ادامه افزوده است: “جمعیت کشور، هفتاد و پنج میلیون. البته بنده همین جا عرض بکنم؛ من معتقدم که کشور ما با امکاناتى که داریم، میتواند صد و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد. من معتقد به کثرت جمعیتم. هر اقدام و تدبیرى که میخواهد براى متوقف کردن رشد جمعیت انجام بگیرد، بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد!”
این درخواست افزایش دوبرابری جمعیت کشور از سوی آقای خامنه ای در حالی صورت میگیرد که در حال حاضر جمعیت کثیری از مردم ایران در شرایط نامطلوبی از نظر وضعیت اقتصادی و اشتغال به سر می برند و معلوم نیست با این وضعیت پیش رو، ایشان چه چشم اندازی از امکانات کشور را مد نظر قرار داده و به این باور رسیده اند که اقتصاد و فرهنگ و آموزش و بهداشت و اشتغال در ایران با کمبود سرانه جمعیتی روبرو گردیده است.

۱ دیدگاه برای “رهبر جمهوری اسلامی: تنظیم خانواده بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد”

داریوش می‌گه:
آقاست دیگه !!! با وجود اینکه مدرک دیپلم هم ندارد و تحصیلاتشون حوزوی است ( بر خلاف روحانیونی مثل کروبی که دارای مدرک لیسانس حقوق است ) ….اما گویا در تمامی علوم از فیزیک و ادبیات و تاریخ گرفته تا جامعه شناسی و جمعیت شناسی نه تنها صاحب نظره بلکه کارشناسی قابل است!!!! و بر اساس کارشناسی دقیقش می گوید که چه کنیم!!!!

هیچ نظری موجود نیست: