جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

بر گرفته از نهضت سبز آزادی

فایل قابل دانلود گاهنامه نسا ( ویژه نامه روز دانشجو)



به نام او که حق مطلق است

با سلامی سبز بر استواری سرو تان

برادر و خواهر استوار و سبزم
سلامی سبز تقدیم شما . تقدیم شما دلیر مردان و شیر زنان ایران زمین که همواره استواریتان را به رخ تمامیت خواهان کشانده اید و نشان داده اید که دانشگاه نتنها سنگر علم و ادب که سنگر استبداد ستیزی و براندازی ظلم ستم است. شما که نشان داده اید اگر در این راه خون لازم است می دهید و کیانوش آسا و هزاران سر افراز دیگر را بر دفتر افتخارات ثبت می کنید و اگر لازم است که در بند استبداد پایداری بیاموزید ، توکلی ها و دری ها را در میدان رزم به رخ خواهید کشید. بایستی بر استواری و پایداریانتان هر کس سر تعظیم فرود آورد و بر شما درود های بیکران نصیب کند.
سالروز 16 آذر دیگری در راه است ، سالروز ی که با خون سه سرو استوار آبیاری گردید و هر آنچه با خون پاک آبیاری گردد تا ابد زنده و پاینده است . سالروزی که در آن مصطفی بزرگنیا ، مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی را در سال 1332 حماسه ای آفریدند و در سال 1388 نیز برزگان بسیار دیگری پا در جای پای پدران و اساتید خود گذاشتند و بر علیه ظلمی دیگر به پا خواستند تا نشان دهند استکبار با هر نام و هر عنوانی که باشد بایستی در مقابلش ایستدگی کرد و آن را از میان برداشت.
پس ای عزیز دانشجوی خاک پاک ایران زمین ! در 16 آذری دیگر منتظر حماسه ای دیگر هستیم تا به کور دلان و نفهمان نشان دهی که وقت آن است که از خواب زمستانی خویش برخیزند و در مقابل فهم ملت ایران سر تعظیم فرود آورند. دوست نداریم برادر و خواهرمان خود را فدا نماید چرا که معتقد بر آنیم که انسان کرامتی دارد که باید بر آن تعظیم کرد ، تنها خواسته نهضت سبز آزادی در کنار تمام برنامه ریزی هایی که مطمئنا خود انجام داده اید تحصن سکوت در ساعت 11 صبح 16 آذر در محوطه اصلی دانشگاهتان و جلوگیری از اغتشاش توسط عوامل محسوس و نا محسوس رژیم کودتا که بایستی با تدبیر خود خنثی نمایید.



به امید ایرانی آزاد
دبیر کل نهضت سبز آزادی
بختاش

هیچ نظری موجود نیست: