جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

بر گرفته از شمارش معکوس

عکس موسوی در ماه

من عکس موسوی را در ماه نمی‌بینم، او را نمی‌پرستم، جای پایش را نمی‌بوسم، از باقی‌مانده چایش طلب شفا نمی‌کنم، برایش افسانه‌سرایی نمی‌کنم، غلام حلقه بگوشش نمی‌شوم، بدون منطق و سوال گفته هایش را نمی‌پذیرم، برای نامش صلوات نمی‌فرستم، برای اثبات حقانیتش آیه و حدیث نازل نمی‌کنم، چشمم را به روی اشتباهاتش نمی‌بندم، اسیر تفکراتش نمی‌شوم، خودم را درونش ذوب نمی‌کنم، برای به قدرت نشاندنش و حفظ مقامش، جنایت نمی‌کنم، کورکورانه از او اطاعت نمی کنم، برای خشنودی اش چاپلوسی نمی‌کنم، از او بت نمی‌سازم.... اما تا زمانی که به آرمان‌هایم یعنی آزادی، حق تعیین سرنوشت، حفظ کرامت انسانی، حقوق بشر، احترام به عقاید مخالف و قبول تکثر در جامعه پایبند باشد، پشتش را خالی نمی‌کنم. 

موسوی، (کروبی، خاتمی و رهنورد) تا به امروز بر سر این آرمان‌ها شجاعانه ایستاده و همه فشارها و سختی ها را به جان خریده است و این دلیلی است تا ثابت کند که چرا باید پشت این شیر مرد محکم بایستیم. حمایت از موسوی، فردپرستی نیست، بلکه حمایت از آرمانهای است که کشورمان ایران سالهاست که انتظارش را می کشد. موسوی نمونه آرمانمرد ایرانیست کاش قدرش را بدانیم و بعدها حسرت نخوریم و شرمنده فرزندانمان نباشیم. بیاید صدایش را به گوش تمام ملت برسانیم.
یادمان باشد که همه به اینترنت دسترسی ندارند، این در حالی است که اگر به اینترنت هم دسترسی داشته باشند باید از سد فیلترها بگذرند تا به حقیقت برسند.
پس وظیفه من وتوست که ندای جنبش سبز باشیم. 
از موسوی انتقاد کن اما اورا تنها نگذار! موسوی (و کروبی و خاتمی و رهنورد)، تا زمانی که به آرمانهایمان وفادار باشی به شعاری که برایت سروده‌ام با تمام وجود اعتقاد دارم موسوی مصدق دیگر است... راه او آزادی میهن است...
ایران یکبار با تنها گذاشتن مصدق لطمه خورد، نگذارید این فاجعه تکرار شود... هر جا هر چقدر هر طور می‌توانید اطلاع‌رسانی کنید... آگاهی رمز پیروزی است.
نویسنده :خواهر ندا، برادر سهراب و.... تمام آنها که دلشان برای آزادی وطن می‌تپد

هیچ نظری موجود نیست: