جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

ابراهیم یزدی در بیمارستان بستری شد

دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل ۸۰ ساله نهضت آزادی ایران که به دلیل شرکت در نماز جمعه فاقد مجوز دو ماه است در زندان بسر می برد به دلیل وخامت حال از زندان اوین به بیمارستان اعزام شده است. از مشخصات بیمارستان و زمان بستری شدن ابراهیم یزدی اطلاعی در دست نیست.
شنیده ها حاکیست دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل ۸۰ ساله نهضت آزادی ایران که به دلیل شرکت در نماز جمعه فاقد مجوز دو ماه است در زندان بسر می برد به دلیل وخامت حال از زندان اوین به بیمارستان اعزام شده است. اما مقامات امنیتی حاضر نشده اند این بیمار سالمند را برای ادامه معالجات موقتا هم که شده آزاد کنند.
به گزارش جرس، از مشخصات بیمارستان و زمان بستری شدن ابراهیم یزدی اطلاعی در دست نیست .دکتر یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت مهندس بازرگان، عضو شورای انقلاب اسلامی و مترجمی مصاحبه های رهبر فقید جمهوری اسلامی در پاریس را در کارنامه خود دارد و از زمان درگذشت مهندس مهدی بازرگان دبیرکلی نهضت آزادی ایران را بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست: