جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

مشارکت ۵۸ درصدی ساختگی، ۶۸ درصد اعلام شد

چکیده :در حالی که بر اساس مشاهدات شاهد ان عینی مشارکت مردم در انتخابات بروجرد بسیار محدود بود و مانند شهرهای دیگر تنها چند حوزه اخذ رای تا حدودی پرتعداد بود، میزان مشارکت در بروجرد بنا به گفته فرمانداری به رقم 68 درصد رسید که 20درصد بیشتر از انتخابات دوره قبل است....

اعلام نتیجه ۶۴ درصدی برای انتخابات مجلس نهم مسئولان را مشکلات جدی رو به رو کرده است.
در حالی که بر اساس مشاهدات شاهد ان عینی مشارکت مردم در انتخابات بروجرد بسیار محدود بود و مانند شهرهای دیگر تنها چند حوزه اخذ رای تا حدودی پرتعداد بود، میزان مشارکت در بروجرد بنا به گفته فرمانداری به رقم ۶۸ درصد رسید که ۲۰درصد بیشتر از انتخابات دوره قبل است.
از ۲۳۰۰۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در بروجرد بنا بر اعلام فرمانداری بروجرد به خبرگزاری ایرنا ۱۳۴۰۶۰ نفر در انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند.
بنا بر محاسبات ساده ریاضی در صورت شرکت کردن ۱۳۴۰۶۰ نفر مورد ادعای فرمانداری بروجرد در انتخابات مجلس و با توجه به اعلام سجاد معین فرماندار بروجرد در مصاحبه با ایرنا مبنی بر حق رای داشتن ۲۳۰۰۰۰ هزار بروجردی درصد مشارکت ۵۸ درصد می‌شود نه ۶۸ درصد.

هیچ نظری موجود نیست: