جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

گزارش تصویری (۱)/ شعب خلوت اخذ رای، جمعه (۱۲ اسفند)

گزارش تصویری (۱)/ شعب خلوت اخذ رای، جمعه (۱۲ اسفند)

 http://www.chamrannews.com/

گزارش‌های تصویری برخی خبرگزاری‌ها نشان می‌دهد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانطور که پیش بینی شده بود، با تحریم حامیان جنبش سبز و اصلاح طلبان با بی‌اعتنایی مردم مواجه شده، و علی رغم تبلیغات فراوان شور و اشتیاقی در مردم  برای حضور در انتخابات دیده نمی شود.

خبرگزاری ایسنا روز جمعه (۱۲ اسفند) سه گزارش تصویری٬ (+)٬ (+) منتشر کرده که در این گزارش‌ها به وضوح خلوت بودن شعب اخذ رای مشاهده می‌شود.
خبرگزاری فارس نیز با گذشت بیش از چهار ساعت از زمان آغاز رای‌گیری٬ تنها دو گزارش تصویری از تهران و یک گزارش تصویری از قم منتشر کرده است.
یکی از این گزارش‌ها مربوط به حضور محمدرضا مهدوی‌کنی در شعبه اخذ رای مستقر دردانشگاه «امام صادق» است که تنها تعداد اندکی در آن حضور داشتند.
دیگر خبرگزاری‌ها و سایت‌های محافظه‌کار نیز تا زمان مخابره این خبر٬ گزارشی تصویری از شعب اخذ رای در تهران و دیگر شهر‌ها منتشر نکرده‌اند.
ستاد انتخابات کشور هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که «عکس‌دار بودن ‌شناسنامه برای رای دادن ضروری نیست» و شورای نگهبان هم اعلام کرده که بدون کارت ملی نیز می‌توان رای داد.

هیچ نظری موجود نیست: