جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

کامنتهای این خبر دراختیار آقای خاتمی قرار خواهد گرفت شگفتی ناظران از حضور انتخاباتی سیدمحمد خاتمی؛ او پاسخ خواهد داد

چکیده :بدنبال انتشار خبرشرکت خاتمی در انتخابات، طیف های مختلف سیاسی اظهار نظرات متفاوتی داشتند و گمانه زنی ها از این شرکت بسرعت در فضای مجازی و سیاسی شکل گرفت.سید محمد خاتمی چند ماه پیش با بیان شروطی برای شرکت در این انتخابات گفته بود: وقتی همه نشانه‌ها دلالت بر این دارد که نباید در انتخابات شرکت کنیم، شرکت در انتخابات معنایی ندارد. وی تضمین سلامت انتخابات، رفع حصر از رهبران جنبش سبز، آزادی زندانیان سیاسی، و ایجاد فضای باز برای احزاب و مطبوعات را بعنوان پیش شرط انتخابات مطرح کرده...

شرکت سیدمحمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان در انتخابات مجلس نهم واکنش های زیادی به دنبال داشت.
به گزارش رسیده به کلمه وی بعد از ظهر ۱۲ اسفند در حسینیه پنج تن منطقه آبسرد گیلاوند، حوزه ای در دماوند رای خود را به صندوق انداخت و این رای شگفتی ناظران را برانگیخت.
بدنبال انتشار این خبر، طیف های مختلف سیاسی اظهار نظرات متفاوتی داشتند و گمانه زنی ها از این شرکت بسرعت در فضای مجازی و سیاسی شکل گرفت.
سید محمد خاتمی چند ماه پیش با بیان شروطی برای شرکت در این انتخابات گفته بود: وقتی همه نشانه‌ها دلالت بر این دارد که نباید در انتخابات شرکت کنیم، شرکت در انتخابات معنایی ندارد.
وی تضمین سلامت انتخابات، رفع حصر از رهبران جنبش سبز، آزادی زندانیان سیاسی، و ایجاد فضای باز برای احزاب و مطبوعات را بعنوان پیش شرط انتخابات مطرح کرده بود.
با توجه به چنین شروطی که پیامدهای و کنشهای زیادی طی ماه های گذشته به همراه داشت، بی شک سیدمحمد خاتمی به واکنش های گسترده ای که این حضور در انتخابات می توانست در پی داشته باشد، آگاهی داشته و چنین فضایی را پیش بینی می کرده است.
گفته می شود وی در روزهای آینده دلایل خود برای این مشارکت را با مردم در میان خواهند گذاشت.

* از آنجا که  این خبر واکنش های زیادی به همراه داشته است، کلیه نظرات مردمی در ذیل این خبر بی کم و کاست در اختیار دفتر  آقای خاتمی قرار داده خواهد شد و نظرات منتشر نمی شود.
از کاربران عزیز درخواست می شود جدای از مخالفت و موافقت صرف، نظر و  تحلیل خود را  بیان کنند

هیچ نظری موجود نیست: