جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

تماس و دلجویی مهدی کروبی از خانواده سید ضیاء نبوی، فعال دانشجویی زندانی

جـــرس: در پی تبعید ضیاء نبوی، دانشجوی زندانی و محروم از تحصیل به زندان اهواز و فشارهای وارده بر خانواده این فعال دانشجویی، مهدی کروبی طی تماس تلفنی با خانواده نبوی، با آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش منابع خبری جرس، مهدی کروبی در مکالمه تلفنی با خانواده سید ضیاء نبوی از آخرین وضعیت سلامت این دانشجوی محروم از تحصیل جویا قرار گرفته و ضمن آرزوی سلامتی برای آزادی سید ضیاء نبوی دعا کردند.

در این مکالمه تلفنی سید علی اکبر نبوی پدر سید ضیاء نبوی از آخرین وضعیت فرزند خود در زندان اهواز و همچنین شرایط بسیار سختی که این روزها بر خانواده وی می گذرد، برای مهدی کروبی بیان داشت. در پایان علی اکبر نبوی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده سید ضیاء از ابراز همدردی مهدی کروبی تشکر کرد.

سید ضیاء نبوی سخنگوی شورای دفاع از حق تحصیل که به ده سال حبس تعزیری محکوم شده بود با تازگی به زندان اهواز تبعید شده است. گفتنی است وی در هنگام ورود به زندان اهواز از سوی نیروهای امنیتی زندان اهواز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

سید علی اکبر نبوی (پدر ضیاء) هفته گذشته، پس از بازگشت از زندان اهواز و ملاقات با فرزندش، به اداره اطلاعات فرا خوانده شد و بابت مصاحبه ها و پیگیری وضعیت نامناسب فرزندش تحت فشار و بازجویی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: