جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

درخواست اسد از احمدی نژاد: به جنوب لبنان نرو



روزنامه الانباء چاپ کویت مدعی شد رئیس جمهوری سوریه از همتای ایرانی خود خواسته که در سفر قریب الوقوع خود به لبنان، از جنوب این کشور دیدار نکند
به گزارش سرویس بین الملل جهان به نقل از روزنامه الانباء کویت،”بشار اسد” رئیس جمهوری سوریه از “محمود احمدی نژاد خواسته است بدلیل حساس بودن شرایط منطقه سفر خود به لبنان را به تعویق بیاندازد.
طبق ادعای این روزنامه کویتی، اسد در دیدار اخیر خود با احمدی نژاد در دمشق همچنین از وی خواسته که به منظور حفظ آرامش منطقه از سفر به مرزهای جنوبی لبنان خودداری کند.
الانباء در ادامه به نقل از منابع دیپلماتیک سوری آورده است: موضوع سفر احمدی نژاد به لبنان از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در سفر ۱۰ روز پیش رئیس جمهوری ایران به سوریه بوده است.
طبق این گزارش رئیس جمهوری سوریه از همتای ایرانی خود دلیل این سفر را پرسیده و گفته است که بهتر است وی در شرایط فعلی از انجام این سفر چشم پوشی نماید.
 

هیچ نظری موجود نیست: