جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

کلمه را به کسانی برسانید که ماههاست صدای جنبش سبز را نشنیده اند

چکیده : صدای همراهان جنبش سبز با همت مضاعف همین بی عدالتی ها در ماههای اخیر به گوش مردم نرسیده است و اگر رسیده جز با وارونه نمایی های دروغین کیهانی نرسیده است. آیا ما چاره ای داریم جز اینکه خود آستین همت بالا بزنیم و این جنبش آگاهی بخشی را با بودجه شخصی خودمان با چاپخانه هایی به وسعت چاپگر ها و دستگاههای کپی خانگی خودمان تکثیر کنیم؟

کلمه: حالا دیگر از ماه و سال گذشته است که سهم کسانیکه فقط به وضع موجود انتقاد دارند از رسانه های ملی جز سرکوب وسانسورنیست . یا اگر هست جز تحریف مواضع توسط رسانه های رسمی و وارونه کردن خبر ها و تهمت بست به آنها نیست. این سهم بخش عظیم مردم ایران عزیز از میلیاردها میلیارد هزینه از جیب من و شما برای دستگاه تبلیغات است. صدای همراهان جنبش سبز با همت مضاعف همین بی عدالتی ها در ماههای اخیر به گوش مردم نرسیده است و اگر رسیده جز با وارونه نمایی های دروغین کیهانی نرسیده است. آیا ما چاره ای داریم جز اینکه خود آستین همت بالا بزنیم و این جنبش آگاهی بخشی را با بودجه شخصی خودمان با چاپخانه هایی به وسعت چاپگر ها و دستگاههای کپی خانگی خودمان تکثیر کنیم؟ رساندن برگه های کوچک کلمه به خانواده و اقوام تنها نشر یک خبر نیست. ارسال یک علامت است برای همه ‍ آنهایی که روی ندانستن مردم ما حساب باز کرده اند.
روزنامه امروز کلمه اختصاص به مصاحبه میرحسین دارد. بسیاری از اعضای خانواده و اقوام خود را خواهید یافت که هنوز به این مصاحبه دسترسی پیدا نکرده اند.

دریافت نسخه JPEG -عکس (حجم ۵۹۴ کیلوبایت)

هیچ نظری موجود نیست: