جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

تسلیت آیت الله دستغیب به زهرا رهنورد: امیدوارم که رفع حصر فراهم آید

تسلیت آیت الله دستغیب به زهرا رهنورد: امیدوارم که رفع حصر فراهم آید

چکیده : به باقی ماندگان خصوصا جنابعالی که حصر غیر قانونی، از حضور در کنار پدر بیمار و رنجورتان بارداشت، صبر و اجر عنایت فرموده و مقدمات استخلاص و رفع حصر از شما عزیزان را فراهم فرماید....

آیت الله دستغیب در پیامی به زهرا رهنورد نوشته است: درگذشت پدر گرامیتان مرحوم آقای صادق کاظمی را به شما و جناب مهندس میر حسین موسوی نخست وزیر محبوب حضرت امام خمینی(ره) و فرزندان عزیزتان که از رنج فراغ شما در تب و تابند و خانواده محترم تسلیت می گویم.
به گزارش حدیث سرو، این پیام به شرح زیر است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد
درگذشت پدر گرامیتان مرحوم آقای صادق کاظمی را به شما و جناب مهندس میر حسین موسوی نخست وزیر محبوب حضرت امام خمینی(ره) و فرزندان عزیزتان که از رنج فراغ شما در تب و تابند و خانواده محترم تسلیت می گویم.
انشاء اللّه خداوند ایشان را با اولیاء طاهرینش، اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) محشور فرماید و به باقی ماندگان خصوصا جنابعالی که حصر غیر قانونی، از حضور در کنار پدر بیمار و رنجورتان بارداشت، صبر و اجر عنایت فرموده و مقدمات استخلاص و رفع حصر از شما عزیزان را فراهم فرماید.
سید علی محمد دستغیب

هیچ نظری موجود نیست: