جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

پیام تسلیت سازمان دانش آموختگان ایران به رهنورد و میرحسین؛ تکیه گاه آلام ملت رنج دیده ایران

پیام تسلیت سازمان دانش آموختگان ایران به رهنورد و میرحسین؛ تکیه گاه آلام ملت رنج دیده ایران

چکیده :شما بانوی شجاع و مبارز همچنان که در سه سال اخیر این شرایط سخت و طاقت فرسا را شجاعانه متحمل شده اید و مقاومتی افتخارآمیز در برابر این همه ظلم و بی عدالتی از خود بروز داده اید، بی شک حزن و اندوه فراغ از پدر بزرگوارتان را نیز متحمل خواهید شد و استوارتر از همیشه در کنار جناب مهندس موسوی عزیز، خود تکیه گاهی برای آلام ملت رنج دیده ایران خواهید بود....

سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) با صدور اطلاعیه ای درگذشت پدر دکتر زهرا رهنورد را به ایشان و مهندس میرحسین موسوی تسلیت گفت.
به گزارش ادوار نیوز، در بخشی از این پیام آمده است: «بر این باور استواریم که شما بانوی شجاع و مبارز همجنان که در سه سال اخیر این شرایط سخت و طاقت فرسا را شجاعانه متحمل شده اید و مقاومتی افتخارآمیز دربرابر این همه ظلم و بی عدالتی از خود بروز داده اید بی شک حزن و اندوه فراغ از پدر بزرگوارتان را نیز متحمل خواهید شد و استوارتر از همیشه در کنار جناب مهندس موسوی بزرگوار، خود تکیه گاهی برای آلام ملت رنج دیده ایران خواهید بود.»
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
یاایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة
سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد
خبر درگذشت پدر بزرگوارتان که در فراق دیدار فرزند شجاع و مبارزش جان به جان آفرین تسلیم کرد اندوهی مضاعف را بر دلهایمان نشاند.
بی شک همراهی ستودنی شما و جناب مهندس موسوی بزرگوار در دفاع از حقوق حقه ملت ایران و استقامت و مقاومت شجاعانه تان در ایام حصر غیرقانونی و غیرانسانی در خاطره ملت ایران جاوادانه خواهد بود.
بر این باور استواریم که شما بانوی شجاع و مبارز همچنان که در سه سال اخیر این شرایط سخت و طاقت فرسا را شجاعانه متحمل شده اید و مقاومتی افتخارآمیز در برابر این همه ظلم و بی عدالتی از خود بروز داده اید، بی شک حزن و اندوه فراغ از پدر بزرگوارتان را نیز متحمل خواهید شد و استوارتر از همیشه در کنار جناب مهندس موسوی عزیز، خود تکیه گاهی برای آلام ملت رنج دیده ایران خواهید بود.
سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) از طرف کلیه اعضای خود در داخل و خارج از کشور و همچنین دبیرکل، سخنگو و اعضای دربند خود، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت به شما و جناب مهندس میرحسین موسوی و فرزندان گرانقدرتان ازخداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده مظلوم شما صبر جمیل و اجر عظیم آرزو می نماید.
امیدواریم که به زودی شاهد آزادی تمامی مردان و زنان حق طلب و آزادی خواه این سرزمین از بند بی عدالتی باشیم و به امید روزی که همراه با شما بانوی سبز ایران و همه بی گناهان دربند در ایرانی آزاد، یاد و خاطر این عزیز از دست رفته را پاس بداریم.
و اصبر فان الله لا یضیع اجر المحسنین‬
سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت)‬
نهم دی ماه هزار و سیصد و نود و یک

هیچ نظری موجود نیست: