جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

پیکر پدر زهرا رهنورد در غیاب فرزندش تشییع شد

چکیده :مراسم تدفین پیکر در حالی برگزار شد که ماموران امنیتی و زندانبانان اجازه شرکت رهنورد و موسوی را در این مراسم نداده اند. این رفتار در حالی است که رسانه های مربوط به بازجویان و ماموران همواره تلاش دارند وضعیت زندگی میرحسین و رهنورد را عادی جلوه دهند. فروردین سال 90 نیز وقتی پدر میرحسین موسوی دارفانی را وداع گفت، وی نه تنها فرصت خداحافظی از پدرش را نیافت که امکان حضور در مراسم تدفین نیز از این همراهان زندانی مردم دریغ شد....

مراسم تدفین پیکر مرحوم حاج صادق کاظمی، پدر بانوی در حصر جنبش سبز، ساعتی پیش بدون حضور زهرا رهنورد و میرحسین موسوی در بهشت زهرای تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کلمه، علیرغم عدم اطلاع رسانی عمومی، مراسم تشییع با حضور جمع زیادی از دوستان، همکاران و اقوام خاندان های کاظمی، موسوی و نواب صفوی و در حالی برگزار شد که ماموران پرشمار امنیتی در مراسم حضور داشتند.
بر اساس این گزارش ماموران و لباس شخصی ها با رویه‌ای شبیه تشییع پیکر پدر آقای موسوی، اجازه ی تشییع پیکر مرحوم کاظمی را در کوچه و محل زندگیشان نداده و پیکر را فورا از محل به بهشت زهرا منتقل کردند.
در همین حال خبرنگار کلمه گزارش می‌دهد که مراسم تدفین پیکر در حالی برگزار شد که ماموران امنیتی و زندانبانان اجازه شرکت رهنورد و موسوی را در این مراسم نداده اند. این رفتار در حالی است که رسانه های مربوط به بازجویان و ماموران همواره تلاش دارند وضعیت زندگی میرحسین و رهنورد را عادی جلوه دهند. فروردین سال ۹۰ نیز وقتی پدر میرحسین موسوی دارفانی را وداع گفت، وی نه تنها فرصت خداحافظی از پدرش را نیافت که امکان حضور در مراسم تدفین نیز از این همراهان زندانی مردم دریغ شد.
همچنین رفتارها و برخوردهای زننده و “خلاف شئونات یک مراسم و آیین مذهبی” از سوی ماموران و لباس شخصی‌های حاضر در این مراسم باعث ناراحتی و تاثرحاضران شده بود.
لازم به ذکر است که در ساعات انتهایی شب گذشته، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برای مدتی کوتاه به منزل مادر خانم رهنورد منتقل شده اند تا با مادر بیمار خانم رهنورد دیدار کنند.
این دیدار در زمانی برنامه ریزی شده بود که اقوام و خانواده منزل مرحوم را ترک کرده باشند و حتی خانواده و دختران میرحسین نیز نتوانسته اند تا کنون حضوری یا تلفنی به مادر خود تسلیت بگویند.

هیچ نظری موجود نیست: