جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

پیام سید محمدخاتمی به رهنورد: تسلیت به بانوی اندیشور و دردآشنا

چکیده :من این مصیبت را به سرکار عالی و به همسر و همراه بزرگوارتان جناب آقای مهندس موسوی و نیز مادر گرانقدرتان و به همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن مرحوم آمرزش و رحمت گسترده الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می...

سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت پدر بانوی والاگهر، اندیشور و دردآشنا، سرکار خانم زهرا رهنورد را به ایشان و همسر و همراه بزرگوارشان جناب آقای مهندس موسوی و خانواده داغدار ایشان تسلیت گفت.
متن کامل این پیام به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیدمحمد خاتمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بانوی والاگهر، اندیشور و درد آشنا، سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد
می دانم که جان زیبا و زیبایی شناس شما که همواره انسان را خدایی خواسته اید و با غم مردم اندوهگین و با شادی آنان شادمان بوده اید، اینک در ماتم پدر بزرگوارتان تابدار است، تب و تابی که به سوزندگی آن را در حصار بلند حصر بیشتر احساس می کنید.  ولی باز می دانم ایمانتان به حضرت پروردگار و توکلتان به او که بهترین یاور است جانتان را شکیبا کرده است.
من این مصیبت را به سرکار عالی و به همسر و همراه بزرگوارتان جناب آقای مهندس موسوی و نیز مادر گرانقدرتان و به همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن مرحوم آمرزش و رحمت گسترده الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.
عمرتان دراز باد
سید محمد خاتمی
۹ دی ۱۳۹۱

هیچ نظری موجود نیست: