جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

ویدئو/ حمایت مردمی از حضور خاتمی در مراسم تشییع پیکر امام جمعه یزد+دانلود

چکیده :مردم یزد در واکنش به شعار "مرگ بر منافق" خود سرها، شعار "درود بر خاتمی" سرداده اند و به نحو احسن از مهمان،همشهری و رئیس جمهور سابقشان حمایت کرده...

سایت پیشگام نیوز با انتشار فیلمی از حاشیه مراسم تشییع پیکر امام جمعه یزد به دروغ گویی های کیهان و رجا نیوز پاسخ داد.
این سایت نوشت: هنوز یزد درغم از دست دادن حجت اسلام صدوقی است، اما آنچه این روزها را برای مردمان یزد سخت تر کرده، حواشی مراسم ختم آن مرحوم است، حاشیه هایی که به درگیری تعداد اندکی خودسر با مردم انجامید. آنچه این نارضایتی را شدت داده، برداشت های سیاسی رسانه های اصول گراست،روزنامه کیهان و البته سایت رجا نیوز در اقدامی اعلام کرده اند مردم یزد هیچ حمایتی از همشهری و مهمان خود یعنی سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی نداشته اند و درگیری ایجاد شده در مجلس ختم بدلیل نارضایتی اکثریت مردم یزد بوده است.
این دو رسانه مدعی شده اند اکثریت مردم یزد شعار “مرگ بر منافق” سرداده اند و تعداد آنها اندک نبوده و در مقابل هیچگونه حمایتی از سید محمد خاتمی صورت نگرفته است.
پیشگام نیوز به فیلمی دست یافته است که نشان می دهند مردم یزد در واکنش به شعار “مرگ بر منافق” خود سرها، شعار “درود بر خاتمی” سرداده اند و به نحو احسن از مهمان،همشهری و رئیس جمهور سابقشان حمایت کرده اند.
گفتنی است انتشار این خبر صرفا به خاطر حمایت از مردم دارالعباده یزد است که علاوه بر دینداری به مهمان نوازی نیز معروف هستند و نباید اجازه داد صرفا به خاطر عده ای فرصت طلب -رسانه های کیهان و رجا نیوز-به آنها توهین شود.



برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست: