جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

حمله ماموران امنیتی به منزل ماهرخ شاهرخی یکی از مادران پارک لاله

حمله ماموران امنیتی به منزل ماهرخ شاهرخی یکی از مادران پارک لاله
جــرس:  ماهرخ شاهرخی، از گروه مادران پارک لاله (مادران عزادار) پس از یورش ماموران امنیتی به منزلش و ایجاد رعب و وحشت، متواری شده و خبری از او دسترس نیست.

گزارش رسیده همچنین حاکیست با اینکه با برخی افراد خانواده اش که در کمپ اشرف به سر می برند، هیچگونه تماس و ارتباطی نداشته، اما همراه همسرش عزیزالله ربیعی که وی نیز هیچگونه فعالیت سیاسی ندارد، مورد بازجویی های مکرر و تهدید قرار گرفته اند.

همچنین در سال ۸۸ نیز پس از دستگیری و زندانی کردن دختر وی، منیره ربیعی، و حضور فعالش در تجمعات به همراه مادران زندانیان سیاسی و مادران پارک لاله جهت آزادی زندانیان سیاسی مدام مورد تهدید و تحقیر واقع شدند.

لازم به ذکر است که در اوایل سال ۱۳۹۰ پس از یورش نیروهای عراقی به کمپ اشرف و جانباختن برادرش سعید، وی مجددا” از طرف نیروهای سازمان اطلاعات ،بارها و بارها به صورت تلفنی مورد تهدید واقع شد که خود را جهت پاره ایی از توضیحات به آنجا معرفی کند و چون وی اعلام کرد که بدون حکم کتبی و احضاریه رسمی به آنجا نخواهند رفت، در آخرین تماس تلفنی در حالیکه هم خود وی و هم همسرش به شدت از این آزارها دچار ناراحتی عصبی شده بودند، یکی از ماموران امنیتی آنها را تهدید به برخوردی جدی تر می کند و سرانجام در تاریخ ششم تیر ماه ۱۳۹۰پس از یورش به منزشان و تهدید و ارعاب منجر به متواری شدن آنها می گردند.

طی روزهای اخیر، بسياری از فعالان زن در ايران برپايه اتهاماتی مبهم بازداشت شده اند. از جمله مريم مجد، عکاس، مهناز محمدی، فيلم ساز، زهرا يزدانی، روزنامه نگار، مريم بهرمن، مدافع حقوق زنان، و منصوره بهکيش، از فعالان «مادران عزادار».

هیچ نظری موجود نیست: