جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

نام نوه هنیه نخست وزیر منتخب فلسطین، اردوغان است نه محمود+عکس








با ابولبید (اسماعیل هنیه) درباره نام نوزاد تازه به دنیا آمده صحبت می کردیم. احساس کردم او دوست دارد نام فرزندمان را اردوغان بگذاریم. همین کار را هم کردیم و او وقتی مطلع شد ابراز خوشحالی فراوانی کرد.
  
خبرگزاری آناتولی تصویر نوه اسماعیل هنیه را که اردوغان نام دارد منتشر کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی – خبری ایران بالکان (ایربا)، خبرگزاری آناتولی تصویر نوه اسماعیل هنیه نخست وزیرمنتخب مردم فلسطین را که اردوغان نام دارد، منتشر کرد. مصباح محمود پدر نوزاد  در مصاحبه ای گفت "هنیه اگر ده نوه دیگر هم داشته باشد علاقمند است نام همه آن ها را اردوغان بگذارد."

نوه اردوغان که با خانواده اش در کمپ پناهندگان شاطی زندگی می کند ژوئیه 2010 به دنیا آمده است. اردوغان پنجمین فرزند بوتینا دختر هنیه و مصباح محمود داماد اوست. خبرنگار آژانس خبری آناتولی در گزارشی از محل اقامت دختر و داماد هنیه می نویسد: پرچم ترکیه و تصویر اسماعیل هنیه روی دیوارهای خانه دیده می شود.
 مصباح محمود پدر اردوغان می گوید "زمانی که کشتی مرمره آبی به غزه آمد همسرم هشت ماهه باردار بود." او با یادآوری حمله اسرائیل و کشته شدن نه نفر از سرنشینان کشتی، گفت: مدتی بعد از این حادثه با ابولبید (اسماعیل هنیه) درباره نام نوزاد تازه به دنیا آمده صحبت می کردیم. احساس کردم او دوست دارد نام فرزندمان را اردوغان بگذاریم. همین کار را هم کردیم و او وقتی مطلع شد ابراز خوشحالی فراوانی کرد. اردوغان نخست وزیر ترکیه مایه افتخار همه ماست. هنیه اگر ده نوه دیگر هم داشته باشد علاقمند است نام همه آن ها را اردوغان بگذارد."

محمود در ادامه ضمن تقدیر از کمک های اردوغان به مردم غزه، پشتیبانی مردم ترکیه از مسلمانان فلسطین را ستود و گفت: این مایه افتخار ماست که نام فرزندمان را اردوغان گذاشته ایم."
   

هیچ نظری موجود نیست: