جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

در سالگرد ۲۵ بهمن چهره تهران بار دیگر نظامی شد

چکیده :تقاطع خیابان انقلاب و جمالزاده افزایش جمعیت مردم در پیاده روها باعث استقرار تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و درگیری مختصر با مردم شده که به پراکنده جمعیت منجر شده است. ...

در پی فراخوان راهپیمایی سکوت توسط شورای هماهنگی راه سبز امید در سالگرد حضور خیابانی مردم در سال گذشته، چهره شهر بار دیگر امنیتی شد.
بنا به گزارش های رسیده به کلمه، خیابان های تهران از ساعات اولیه روز شلوغ تر به نظر می رسد و از سویی حضور پر تعداد موتور سوارها کاملا مشهود است.
شاهدان عینی در مناطق مرکزی شهر تهران گزارش داده اند که گره ی ترافیکی در خیابان ولیعصر کور شده و صدای بوق ماشین ها باعث شده حضور تعداد چشمگیرتری از ماموران در این مناطق شده است.
همچنین میدان آزادی در محاصره و حفاظت ویژه ی نیروهای امنیتی و گارد ویژه قرار گرفته و هر لحظه به تعداد ماموران و مردم در پیاده رو ها در محدوده دانشگاه صنعتی شریف افزوده می شود.
به گزارش خبرنگار کلمه، تقاطع خیابان انقلاب و جمالزاده افزایش جمعیت مردم در پیاده روها باعث استقرار تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و درگیری مختصر با مردم شده که به پراکنده جمعیت منجر شده است.
***
در لحظه تنظیم خبر در ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه بعد از ظهر؛ صدای بوق ممتد اتومبیل های سواری  در خیابان انقلاب.
***
رفته رفته با تاریک شدن هوا؛ افزایش میزان جمعیت در پیاده روها حوالی میدان ولیعصر و خیابان انقلا، چهار راه کالج و میدان ونک
***
به گزارش یک شاهد عینی از میدان هفت تیر از دقایقی پیش مامورین اقدام به تفتیش موبایل بصورت رندوم کردند. نیروهای لباس شخصی که با لباس شخصی های قدیمی ظاهری متفاوت دارند در میان جمعیت پراکنده اند و سه نفر از بالای یک ون در گوشه ای از میدان مشغول فیلمبرداری بودند. پلیس مردم را به حرکت و پراکنده شدن ارشاد می کند.

هیچ نظری موجود نیست: