جستجوی این وبلاگ

میرحسین موسوی/ مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها

۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

تقسیم کار می کنیم؛ مقاومت و پایداری در زندان از اسرای سبز؛ انتشار آگاهی ها از «ما مردم»

چکیده : در قبال این استقامت زندانیان سیاسی، و در پاسخ به آن خواسته میرحسین، کمترین کاری از تک تک ما بر می آید، توزیع این روزنامه و رساندن پیام پایداری و بیداری سبزها به آحاد ملت است. جنبش سبز و راهبران و زندانیانش همچنان رسانه ای جز شما همراهان دو ساله ندارند. این بار هم از همراهی دریغ نکنید. رسانه شمایید. همه با هم کاری زینبی کنیم. ...

کلمه: اکثر آنها بیش از دو سال است که در زندان اند. راهشان را انتخاب کرده اند، بر آن استقامت ورزیده و چنین کسانی از خداوند وعده پیروزی گرفته اند. در روزهایی کمتر فعال سیاسی در کشورمان می تواند به صراحت آنچه در فکرش می گذرد را بیان کند یا بر قلم بیاورد، این زندانیان جور و ستم، قلم به دست گرفته اند تا درباره شرایط سیاسی کشور، نگرانی های فردای ایران و نقش و جایگاه انتخابات آینده روشنگری کنند.
اگر میر محصور جنبش سبز بیش از ۸ ماه است که  زندانی کینه هاست و موقتا نمی تواند با سخن و عملش ما را در راه دشواری که در پیش گرفته ایم، همراهی کند، نوشته ها و هشدارهایش هنوز هست. یک سال نگذشته از محرم ۱۳۸۹ که او از همگان خواست کاری زینبی کنند و امواج آگاهی بخشی را تا همه جای ایران و جهان گسترش دهند.
در قبال این استقامت زندانیان سیاسی، و در پاسخ به آن خواسته میرحسین، کمترین کاری از تک تک ما بر می آید، توزیع این روزنامه و رساندن پیام پایداری و بیداری سبزها به آحاد ملت است. جنبش سبز و راهبران و زندانیانش همچنان رسانه ای جز شما همراهان دو ساله ندارند. این بار هم از همراهی دریغ نکنید. رسانه شمایید. همه با هم کاری زینبی کنیم.


صفحه فیس بوک روزنامه کلمه
روزنامه کلمه - چهاردهم آبان ماه - نسخه پی دی اف - PDF
چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

هیچ نظری موجود نیست: